jueves, 3 de octubre de 2019



EL CAP DE SETMANA


Aquest cap de setmana faré un plà amb unes amigues de gimnasia, primer anirem a un salting, BOUNCE, es un dels saltings mes grans que hi ha a prop de Sant Boi. 
A l'hora de dinar anirem a un Mcdonals que hi ha per alla aprop, i dinarem, jo segurament menjaré nuggets i unes patates fregides com sempre.
A la bora de les 16:00 anirem al splau a veure una pelicula, nosaltres voliem veure la de it 2 pero el problema es que dura 3 hores y si la escolliem surtiriem molt tard del cinema i una de les meves amigues te una reunio important al seu institut, aixi doncs escollirem la pelicula de " A dos metros de ti" que es la historia d'amor entre un noi i una noia que tenen una enfermetat i no es poden tocar, si es toquen podrien morir.
 Cuan vaig veure el trailer hem vaig posar a plorar, segur que es molt trista i bonita.
Al acabar ens menjarem un gelat i esperarem al meu pare que ens portará en coche a Sant Boi.
Al arribar a casa segurament soparem unes alites caseras de la meva mare que estan bonisimes.

5 comentarios: