sábado, 5 de octubre de 2019



M'APASSIONA...

A mi m'apassiona fer gimnasia, acrobacies...
Encara que faig sols tres competicions, son tota una experiencia, i avui us la vaig explicar.
La competició comença a les 7 o 8 del matí, hem d'estar una hora abans, així que he de despertar-me a les 6, per poder-me vestir i pentinar-se.
Tot seguit viatgem a Salt a un pavello, on esta tot ja preparat. Al arribar em trobo amb les meves companyes, que estan super nervioses, ens abraçem i anem al vestuari a camviar-nos.
Quan comença la competició ens convoquen a totes per dir-nos on començem, en quin apart, casi sempre començo en salt despres paral·leles, barra i terra.

Us preguntarem perque m'apassiona fer gimnasia i competir, m'agrada la sensació que sento quan estic a terra, cuan 100 persones m'he estan mirant, hem sento la millor gimnasia del món encara que no ho sigui, sento que els meus familiars m'ha apoyen desde les grades, es la millor sensació del mon.
I aixo es lo que m'ha apassiona més en el món.

3 comentarios:

  1. Hem sembla molt original que expliquis les teves experiencies i que t'apassioni tant

    ResponderEliminar
  2. Ines creo que eres muy interesante y tus aficiones son muy originales deberiamos de hacer una colaboracion de vlogs

    ResponderEliminar